ضرب و شتم دختری در بوستان یزد
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 182726 | تاریخ انتشار : 02 Aban 1402 - 17:27 | 3208 بازدید

واقعیت ماجرا ضرب و شتم دختری در بوستان یزد چه بود؟

معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، ضمن تکذیب شایعه ضرب و شتم دختری در پارک آزادگان یزد به بیان اصل ماجرا پرداخت.

حجت الاسلام محمد علی زحمتکش  اظهار داشت: شب گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی یزد و برخی کانال‌های خبری زرد با موضوع ضرب و شتم دختر کم حجاب در یکی از بوستان‌های پرتردد شهر یزد منتشر شد که بلافاصله پلیس یزد پیگیر موضوع این شایعه شد.

وی افزود: پلیس یزد پس از بررسی صحت و سقم این موضوع، متن تکذیب شایعه را در کانال‌های خبری پلیس یزد برای روشنگری افکار عمومی منتشر کرد.

معاون مطالبه‌گری و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، گفت: بر اساس گزارش پلیس یزد، شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۳ خبری مبنی بر درگیری و ضرب و جرح یک دختر توسط جوانی در پارک آزادگان به پلیس یزد اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ ابوذر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

حجت الاسلام زحمتکش اظهار کرد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد دو دختر به علت مزاحمت یک جوان با او درگیر شده و به علت ضرب و جرح، یکی از این دختران به بیمارستان اعزام شده و پس از درمان در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد با حال مساعد از بیمارستان شهید صدوقی(ره) مرخص و اعلام کرده از هیچ کسی شکایتی ندارد.

وی یادآور شد: مردم بصیر استان یزد هیچ‌گاه شایعات فضای مجازی را درباره موضوعاتی که دشمن به‌دنبال آن است باور نکنند.

 

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.